bpdfkade bpdfkade .

bpdfkade

كتاب حسابداري پيشرفته 2 جمشيد اسكندري

سايت پي دي اف كده كتاب حسابداري پيشرفته 2 جمشيد اسكندري دانلود PDF با 93 صفحه، براي شما آماده كرده است. اين كتاب به عنوان يك منبع مهم در زمينه حسابداري و مالي، به بررسي مفاهيم و مباحث پيچيده‌تر حسابداري مي‌پردازد. اين كتاب به صورت عميق‌تري به مباحثي پرداخته كه در حسابداري پيشرفته به كار مي‌روند و براي دانشجويان، حسابداران حرفه‌اي و علاقه‌مندان به فهم بهتر سيستم‌هاي حسابداري بسيار مفيد است. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/advanced-accounting-2


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۵۴:۳۸ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب شناخت و فلسفه جغرافيا حسين شكوئي

سايت پي دي اف كده كتاب شناخت و فلسفه جغرافيا حسين شكوئي دانلود PDF با 142 صفحه، براي شما آماده كرده است. فلسفه هر علم اساس كار آن علم محسوب ميشود. مرحوم استاد دكتر حسين شـكوئي با نگارش چهار كتاب در زمينه فلسفه جغرافيا به تبيـين جايگاه درس فلسفه جغرافيا پرداخته است. در كتاب فلسفه جغرافيا كه در سال 1364 توسط انتـشارات گيتا شناسي تجديد چاپ شد و گزيده هايي از چند فصل آن در چاپ اوليه كتاب حاضر آورده شده است. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/knowledge-and-philosophy-of-geography


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۵۲:۳۶ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب المپياد هاي رياضي آمريكا پرويز شهرياري

سايت پي دي اف كده كتاب المپياد هاي رياضي آمريكا پرويز شهرياري دانلود PDF با 174 صفحه، براي شما آماده كرده است. المپياد رياضي ايالات متحده آمريكا يك رقابت رياضياتي دبيرستاني شديداً گزينشي است كه هر ساله در ايالات متحده آمريكا برگزار مي‌شود. اين المپياد از زمان آغاز در سال ۱۹۷۲، به عنوان دور نهايي رشته رقابت‌هاي رقابت‌هاي رياضي آمريكا برگزار شده‌است. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/shahriaris-american-mathematical


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۵۱:۰۶ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب روانشناسي احساس و ادراك محمود ايرواني

سايت پي دي اف كده كتاب روانشناسي احساس و ادراك محمود ايرواني دانلود PDF با 280 صفحه، براي شما آماده كرده است. اين كتاب يكي از آثار مهم در زمينهٔ روانشناسي است كه به معرفي و تبيين اصول و مفاهيم مرتبط با احساسات و ادراك‌ها مي‌پردازد. اين كتاب در سه بخش اصلي به بررسي موضوعات مختلف مرتبط با روانشناسي احساس و ادراك مي‌پردازد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/mahmoud-irvanis-book


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۴۹:۴۰ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب جنايت و مكافات فئودور داستايفسكي

سايت پي دي اف كده كتاب جنايت و مكافات فئودور داستايفسكي دانلود PDF با 788 صفحه، براي شما آماده كرده است. بحث دربارۀ داستايفسكي و آثارش به طور شايسته كاري است دشوار كه از عهده اين مختصر بيرون است. غالباً داستايفسكي را فقط داستان سرا ميدانند در حالي كه وي در حقيقت يكي از متفكران بزرگ و فلاسفه اي است كه مطالب و افكار پيچيده و عميق خويش را به صورت داستان مطرح كرده است و نه تنها در روانكاوي و رمان نويسي كشور خود بخش جديدي گشوده بلكه انديشه و شيوه كارش در تمام مغرب زمين تأثيري عميق بر جاي گذارده است. نام او در ميان نويسندگان بزرگ قرن نوزدهم روسيه كه بحق موجب اعجاب و تحسين اروپا قرار گرفته اند يكي از مشهورترين و جالب توجه ترين نامهاست و از نويسندگان معدود آن زمان است كه در كشورهاي ديگر محبوبيت روزافزون دارد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/crime-and-punishment


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۴۸:۱۴ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب خودت را به فنا نده گري جان بيشاپ

سايت پي دي اف كده كتاب خودت را به فنا نده گري جان بيشاپ دانلود PDF با 112 صفحه، براي شما آماده كرده است. اين كتاب سيلي دنياست تا بيدار شوي و توانايي هايت را كشف كني، خودت را به فنا ندهي و بهترين خود در زندگي باشي. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/do-not-destroy-yourself


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۴۶:۴۹ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب 120 نكته براي تحليل آماري با Spss علي شهنوازي

سايت پي دي اف كده كتاب 120 نكته براي تحليل آماري با Spss علي شهنوازي دانلود PDF با 61 صفحه، براي شما آماده كرده است. اين كتاب به عنوان يك منبع مفيد در زمينه آمار و تحليل داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار SPSS مطرح مي‌شود. اين كتاب به صورت مختصر و در قالب 120 نكته، راهنمايي‌ها، توضيحات و ترفندهايي را ارائه مي‌دهد كه به خوانندگان كمك مي‌كند تا با استفاده از نرم‌افزار SPSS به طور كاربردي و موثر، داده‌ها را تحليل كرده و نتايج معناداري را استخراج نمايند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/120-tips-for-statistical


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۴۵:۱۵ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب لغات املا و تاريخ ادبيات حمزه نصراللهي

سايت پي دي اف كده كتاب لغات املا و تاريخ ادبيات حمزه نصراللهي دانلود PDF با 365 صفحه، براي شما آماده كرده است. خلاصه ماجرا اين كه كتاب حاضر با ويژگي هايي كه داره به دور از هر نوع غرض ورزي و شعار تبليغاتي (!) مطمئناً جامع ترين كتابيه كه تمامي واژه هاي مهم و قابل توجه رو كه از زير و زبر كتاباي درسي انتخاب شدن با معني معاني دقيقشون با يه خلاصه دقيق از مباحث تاريخ ادبيات يكجا در اختيارت ميذاره و با يه شيوۀ آموزشي متفاوت و منحصر به فرد يادگيري مباحث رو برات آسون ميكنه و … در يه كلام تو رو از هر كتاب ديگه اي كاملاً بي نياز ميكنه مطمئن باش با خوندن دقيق اين كتاب از پس تمام تست هاي كنكور به راحتي برمياي. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/spelling-words-and-history-of-literature


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۴۳:۳۸ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب شيوهٔ ارائه مطالب محمد تقي روحاني

سايت پي دي اف كده كتاب شيوهٔ ارائه مطالب محمد تقي روحاني دانلود PDF با 45 صفحه، براي شما آماده كرده است. اين كتاب يكي از كتب مرجع در زمينهٔ مهارت‌هاي ارتباطي، ارائه و عموماً هنر سخنوري است. اين كتاب به خوانندگان تكنيك‌ها و راهكارهايي را آموزش مي‌دهد كه در بهبود مهارت‌هاي ارتباطي و ارائه موثر مطالب به كار مي‌روند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/book-of-the-way-of


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۴۲:۱۲ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب مهارت هاي فرزند پروري فاطمه زارع

سايت پي دي اف كده كتاب مهارت هاي فرزند پروري فاطمه زارع دانلود PDF با 66 صفحه، براي شما آماده كرده است. اين كتاب يك منبع ارزشمند در زمينه پرورش و تربيت فرزندان است. در اين كتاب، نويسنده به بررسي و تبيين مهارت‌ها، رويكردها و راه‌هاي مؤثر در فرزندپروري مي‌پردازد. اصول و راهنماهاي ارائه شده در اين كتاب به والدين كمك مي‌كند تا بهترين روش‌ها را براي برقراري ارتباط مثبت، تربيت موثر، و توسعه شخصيت سالم در فرزندان‌شان پيدا كنند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/fatima-zares-parenting


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۵۰:۳۱ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)