bpdfkade bpdfkade .

bpdfkade

كتاب ولاء ها و ولايتها مرتضي مطهري

سايت پي دي اف كده كتاب ولاء ها و ولايتها مرتضي مطهري دانلود PDF با 134 صفحه، براي شما آماده كرده است. ولاء و ولايت در فكريهاي مرتضي مطهري، عالم و فيلسوف بزرگ ايراني، مفاهيم مهمي بودند. ولاء به معناي وفاداري و انتساب به خدا و اهل بيت پيامبر اسلام (عليهم السلام) است. مرتضي مطهري به ولايت اهل بيت و انسجام با آن بسيار تاكيد مي‌كرد و اعتقاد داشت كه اين ولاء به عنوان يك اصل اصولي از اهميت بسياري برخوردار است. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/morteza-motahari-governors


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۰۰:۳۲ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب هدف زندگي مرتضي مطهري

سايت پي دي اف كده كتاب هدف زندگي مرتضي مطهري دانلود PDF با 105 صفحه، براي شما آماده كرده است. يكي از آثار برجستهٔ فكري و فلسفي اوست كه به بررسي و تفكر دربارهٔ مفهوم عميق و ارزش‌هاي واقعي زندگي انساني مي‌پردازد. در اين كتاب، مرتضي مطهري به سوالات بنياديني كه در ذهن هر انسان متولد مي‌شوند، پرداخته و به دنبال معنا و هدف واقعي زندگي مي‌گردد. او با دقت به مفاهيمي همچون اخلاق، عدالت، عشق، عقل و مذهب مي‌پردازد و تلاش مي‌كند تا به يك درك عميقتر از جايگاه انسان در جهان و مسئوليت‌هاي او نسبت به خودش و جامعه برسد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/motaharis-life-purpose


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۴۶:۰۷ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب كليات فلسفه ريچارد پاپكلين

سايت پي دي اف كده كتاب كليات فلسفه ريچارد پاپكلين دانلود PDF با 583 صفحه، براي شما آماده كرده است. در اين كتاب، پاپكين با تمام واژگان غني و تفكر عميق خود، مفاهيم پايه‌اي فلسفه را در دستور زبان آورده و به ما مي‌آموزد كه چگونه به دنياي پر از سوالات و ترديدها نگاهي تازه داشته باشيم. از فلسفه غرب باستان تا به فلسفه معاصر، اين كتاب راهنمايي جذابي براي همه كساني است كه علاقه‌مند به درك عميق‌تر ماهيت و معناي وجود هستند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/richard-popkleins-general


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۴۴:۴۹ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب جامعهٔ باز و دشمنان آن كارل پوپر

سايت پي دي اف كده كتاب جامعهٔ باز و دشمنان آن كارل پوپر دانلود PDF با 1394 صفحه، براي شما آماده كرده است. يكي از اثرات مهم در زمينه فلسفه و علوم اجتماعي است كه به بررسي مفهوم جامعه و چالش‌هايي كه با آن همراه است، مي‌پردازد. در اين كتاب، پوپر نه تنها به تحليل عواملي كه جامعه را پايدار يا ناپايدار مي‌كنند، مي‌پردازد، بلكه به نقدهايي بر سياست‌ها و ايدئولوژي‌هايي كه در جهت مصالح جامعه ظاهراً ايجاد مي‌شوند، مي‌پردازد. او به بررسي اهميت برنامه‌ريزي و كاركرد مؤسسات اجتماعي نيز مي‌پردازد و نظريه‌هايي را براي بهبود جامعه ارائه مي‌دهد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/open-society-and-its


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۴۳:۴۱ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب شگفتي هاي جهان ارواح اميرحسين صدري پور

سايت پي دي اف كده كتاب شگفتي هاي جهان ارواح اميرحسين صدري پور دانلود PDF با 531 صفحه، براي شما آماده كرده است. در دنياي امروز، مفهوم اسرار و شگفتي‌هاي زندگي انسان‌ها همچنان براي ما جذابيتي ناپايدار دارد. از اسطوره‌هاي باستاني تا علم مدرن، انسان‌ها هميشه به دنبال پاسخ‌هايي به سوالاتي عميق و شگفت‌آور بوده‌اند. كتاب “شگفتي‌هاي جهان ارواح” از ديدگاه نويسنده، اميرحسين صدري پور، به عنوان يك راهنماي خود به دنياي عجيب و غريب روايت مي‌شود. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/the-wonders-of-the


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۴۲:۲۱ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب دنياي پس از مرگ موريس مترلينگ

سايت پي دي اف كده كتاب دنياي پس از مرگ موريس مترلينگ دانلود PDF با 197 صفحه، براي شما آماده كرده است. در اين كتاب، نويسنده با توجه به تحقيقات عميق و تجربيات شخصي، در دنياي ارواح و ماوراء الطبيعه عمقي عجيب و مفهومي مي‌آورد كه همزمان با جذب خواننده به دنياي پنهان اسرار آميز، سوالاتي در ذهن ايجاد مي‌شود. اين كتاب با تركيب دقيقي از روايت و تحليل، ما را به خودشناسي عميق‌تر و شناخت بهتري از عالم نامرئي و آثار آن بر زندگي انسان‌ها مي‌رساند. در اين ماجراجويي روحاني، خواننده به دنبال پاسخ‌هايي است كه شايد در زندگي روزمره به آنها فكر نمي‌كند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/the-afterlife-of-maurice


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۴۱:۰۹ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب سياحت غرب آقا نجفي قوچاني

سايت پي دي اف كده كتاب سياحت غرب آقا نجفي قوچاني دانلود PDF با 185 صفحه، براي شما آماده كرده است. يك سفرنامه‌ي جذاب و پر از ماجراهاي شگفت‌انگيز به دنياي غربي است. در اين كتاب، نويسنده به يك سفر ماجراجويانه به سرزمين‌هاي دور و نزديك مي‌پردازد و خواننده را به دنيايي از فرهنگ‌ها، آداب و رسوم‌ها، و تاريخچه‌هاي متنوع و جذاب آشنا مي‌كند. اين كتاب يك پنجره باز به دنياي متنوع و زيباي غرب براي هر كسي كه به سفر و كاوش علاقه دارد، فراهم مي‌كند و خواننده را در سفري هيجان‌انگيز و آموزنده همراه مي‌سازد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/agha-najafi-gouchanis


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۳۹:۵۹ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب مباني هنرهاي تجسمي دهم

سايت پي دي اف كده كتاب مباني هنرهاي تجسمي دهم دانلود PDF با 200 صفحه، براي شما آماده كرده است. اين كتاب، يك منبع آموزشي است كه براي دانش‌آموزان پايه دهم در حوزه هنرهاي تجسمي طراحي شده است. اين كتاب به صورت جامع به مباحث مختلفي از هنرهاي تجسمي مي‌پردازد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/basics-of-visual-arts


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۳۸:۴۴ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب خلقيات ما ايرانيان محمد علي جواد زاده

سايت پي دي اف كده كتاب خلقيات ما ايرانيان محمد علي جواد زاده دانلود PDF با 183 صفحه، براي شما آماده كرده است. در اين كتاب، نويسنده به بررسي عناصر فرهنگي، تاريخي، و اجتماعي مرتبط با ايرانيان مي‌پردازد و سعي دارد تا به خواننده نشان دهد چگونه اين عناصر تاثيرگذار بر تاريخ و شكل‌گيري مردم ايران بوده‌اند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/people-of-our-iranians


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۳۷:۲۲ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب مرور سريع فيزيك كنكور مهر و ماه

سايت پي دي اف كده كتاب مرور سريع فيزيك كنكور مهر و ماه دانلود PDF با 364 صفحه، براي شما آماده كرده است. اين كتاب يك منبع مفيد براي داوطلباني است كه در حال آماده‌سازي براي آزمون كنكور سراسري يا كنكور كارشناسي ارشد در رشته فيزيك هستند. اين كتاب به صورت مختصر و مفهومي مباحث فيزيك را مرور مي‌كند و به داوطلبان كمك مي‌كند تا مفاهيم اصلي را در زمان كمتري مرور كرده و تمرين كنند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/a-quick-overview-of


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۳۵:۵۵ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)