bpdfkade bpdfkade .

bpdfkade

كتاب تكنيك رهايي ذهن گري گريك

سايت پي دي اف كده كتاب تكنيك رهايي ذهن گري گريك دانلود PDF با 168 صفحه، براي شما آماده كرده است. ذهن، ابزاري قدرتمند و پيچيده است كه در طول تاريخ انسانيت، به عنوان مركزي براي تفكر، خلاقيت، و شناخت جهان شناخته شده است. اين ابزار، توانايي‌هاي بي‌پاياني دارد و در دستان هوش مصنوعي همچنان به عنوان يك چالش بزرگ مطرح است. اما با وجود اين همه قدرت، ذهن انساني نيز به مشكلات و محدوديت‌هاي خود دچار است. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/gray-greek-technique


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۳۷:۵۴ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب سيري در بزرگ ترين كتاب هاي جهان حسن شهباز جلد 1

سايت پي دي اف كده كتاب سيري در بزرگ ترين كتاب هاي جهان حسن شهباز جلد 1 دانلود PDF با 492 صفحه، براي شما آماده كرده است. اين كتاب يك مجموعه شامل تحليل‌ها و معرفي‌هاي مختصري از برخي از بزرگ‌ترين كتاب‌هاي جهان است. در اين كتاب، نويسنده به بررسي آثار معروف ادبي و فلسفي از نخستين زمان‌هاي تاريخ تا اثرات معاصر مي‌پردازد. هر كتاب به صورت مختصر معرفي شده و مفاهيم كليدي و مهم آن تحليل مي‌شود. اين كتاب براي علاقه‌مندان به ادب و دانشگاهيان ادبيات به عنوان يك منبع مفيد براي آشنايي با آثار اصلي ادبي جهاني توصيه مي‌شود. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/shahbaz-volume-1


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۳۶:۲۲ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب سيري در بزرگ ترين كتاب هاي جهان حسن شهباز جلد 2

سايت پي دي اف كده كتاب سيري در بزرگ ترين كتاب هاي جهان حسن شهباز جلد 2 دانلود PDF با 1032 صفحه، براي شما آماده كرده است. اين كتاب يك مجموعه شامل تحليل‌ها و معرفي‌هاي مختصري از برخي از بزرگ‌ترين كتاب‌هاي جهان است. در اين كتاب، نويسنده به بررسي آثار معروف ادبي و فلسفي از نخستين زمان‌هاي تاريخ تا اثرات معاصر مي‌پردازد. هر كتاب به صورت مختصر معرفي شده و مفاهيم كليدي و مهم آن تحليل مي‌شود. اين كتاب براي علاقه‌مندان به ادب و دانشگاهيان ادبيات به عنوان يك منبع مفيد براي آشنايي با آثار اصلي ادبي جهاني توصيه مي‌شود. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/shahbaz-volume-2


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۳۵:۰۷ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب درآمدي بر جامعه شناسي نگرش هاي فمينيستي پاملا ابوت

سايت پي دي اف كده كتاب درآمدي بر جامعه شناسي نگرش هاي فمينيستي پاملا ابوت دانلود PDF با 295 صفحه، براي شما آماده كرده است. اين كتاب يك منبع معتبر و مهم در زمينه مطالعات جنسيت و فمينيسم است. اين كتاب به بررسي نگرش‌هاي فمينيستي در زمينه‌هاي مختلف جامعه‌شناسي مي‌پردازد و تاثيرات آن‌ها بر تحليل‌هاي اجتماعي را مورد بررسي قرار مي‌دهد. در اين كتاب، پاملا ابوت به بررسي مفاهيم كليدي مرتبط با فمينيسم، مثل هويت جنسيتي، تبعيض جنسيتي و قدرت، مي‌پردازد و اهميت آنها در تحليل اجتماعي را تشريح مي‌كند. او همچنين به بررسي موضوعات مهمي مانند تاريخچه‌ي حركت فمينيستي، نقش زنان در جامعه و تغييرات اجتماعي ناشي از جنبش فمينيستي مي‌پردازد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/introductory-book-on-the-sociology


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۳۳:۱۶ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب سيري در بزرگ ترين كتاب هاي جهان حسن شهباز جلد 4

سايت پي دي اف كده كتاب سيري در بزرگ ترين كتاب هاي جهان حسن شهباز جلد 4 دانلود PDF با 620 صفحه، براي شما آماده كرده است. اين كتاب يك مجموعه شامل تحليل‌ها و معرفي‌هاي مختصري از برخي از بزرگ‌ترين كتاب‌هاي جهان است. در اين كتاب، نويسنده به بررسي آثار معروف ادبي و فلسفي از نخستين زمان‌هاي تاريخ تا اثرات معاصر مي‌پردازد. هر كتاب به صورت مختصر معرفي شده و مفاهيم كليدي و مهم آن تحليل مي‌شود. اين كتاب براي علاقه‌مندان به ادب و دانشگاهيان ادبيات به عنوان يك منبع مفيد براي آشنايي با آثار اصلي ادبي جهاني توصيه مي‌شود. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/shahbaz-volume-4


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۳۰:۳۹ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب سيري در بزرگ ترين كتاب هاي جهان حسن شهباز جلد 3

سايت پي دي اف كده كتاب سيري در بزرگ ترين كتاب هاي جهان حسن شهباز جلد 3 دانلود PDF با 518 صفحه، براي شما آماده كرده است. اين كتاب يك مجموعه شامل تحليل‌ها و معرفي‌هاي مختصري از برخي از بزرگ‌ترين كتاب‌هاي جهان است. در اين كتاب، نويسنده به بررسي آثار معروف ادبي و فلسفي از نخستين زمان‌هاي تاريخ تا اثرات معاصر مي‌پردازد. هر كتاب به صورت مختصر معرفي شده و مفاهيم كليدي و مهم آن تحليل مي‌شود. اين كتاب براي علاقه‌مندان به ادب و دانشگاهيان ادبيات به عنوان يك منبع مفيد براي آشنايي با آثار اصلي ادبي جهاني توصيه مي‌شود. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد. 

منبع: https://pdfkadee.com/shahbaz-volume-3


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۲۸:۴۱ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب آناتومي گري جلد 3 ريچارد درك

سايت پي دي اف كده كتاب آناتومي گري ريچارد درك جلد 3 دانلود PDF با 324 صفحه، براي شما آماده كرده است. يكي از منابع بسيار مهم در زمينه آناتومي بشري است. اين كتاب به‌طور كامل و دقيق به مطالب مرتبط با ساختار داخلي بدن انسان پرداخته و با جزئياتي كامل و دقيق به بررسي انواع اعضا، ارگان‌ها، عروق، عضلات و ساير اجزاي بدن مي‌پردازد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/anatomy-book-by


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۰۰:۴۹ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب تحليل ذهن برتراند راسل

سايت پي دي اف كده كتاب تحليل ذهن برتراند راسل دانلود PDF با 358 صفحه، براي شما آماده كرده است. برتراند راسل، فيلسوف و منجم معروف قرن بيستم، در كتاب “تحليل ذهن” به بررسي موضوعات مرتبط با روان‌شناسي و فلسفه‌ي ذهن مي‌پردازد. اين كتاب در سال ۱۹۲۱ منتشر شده است و يكي از آثار مهم و تأثيرگذار او به شمار مي‌آيد. در اين كتاب، راسل به شيوه‌اي تجزيه و تحليلي به بررسي مسائلي مانند ادراك، باورها، امور معنوي، وجود خدا و مسائل مرتبط با ذهن انسان مي‌پردازد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/bertrand-russells-mind


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۵۹:۳۰ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب انبوه خلق آنتونيونگري

سايت پي دي اف كده كتاب انبوه خلق آنتونيونگري دانلود PDF با 500 صفحه، براي شما آماده كرده است. امپراتوري پروژه اي بود كه پرسش هاي فراواني پيش روي ما گذاشت. نويسندگان در آن كتاب سازوكارهاي براندازي رژيم جديد حاكميت امپراتوريايي و تأسيس جمهوري سوژه هاي آزاد و يگانه را به درستي مشخص نكرده بودند. انبوه خلق كم و بيش با هدف نور تاباندن بر زواياي پنهان امپراتوري نوشته شده است و در عين حال ابعاد ديگري از اين فضاي جديد را ميگشايد از ژيژك گرفته تا سمير امين الكس كالينيكوس و فوكوياما انديشمندان و منتقدان تمام طيفها، انبوه خلق را ابهام آميز دانسته اند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/crowd-of-people


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۵۸:۱۴ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب انسان كامل مرتضي مطهري

سايت پي دي اف كده كتاب انسان كامل مرتضي مطهري دانلود PDF با 126 صفحه، براي شما آماده كرده است. كتاب حاضر مجموعه اي است مشتمل بر تنظيم شده سيزده جلسه سخنراني متفكر شهيد استاد مرتضي مطهري تحت عنوان ” انسان كامل ” كه در سال 1353 و در ماه مبارك رمضان ايراد شده است. شش جلسه اول اين سخنراني ها در مسجد جاويد تهران و بقيه در محل ديگري ايراد شده است و اكثر قريب به اتفاق مسـتمعين را دانشـجويان تشكيل ميداده اند. انتخاب اين موضوع براي بحث، از سوي استاد شهيد، بي مناسبت نبوده است. در آن ايام، در جامعه اسلامي ما تفكري رواج يافته بود كه بيشتر به دستورات اجتماعي اسلام نظر داشت و بعد معنوي اسلام را كم اهميت معرفي ميكرد چنانكه در گذشته، بيشتر به دستورات عبادي و معنوي اسلام توجه ميشد و بعد اجتماعي اين دين مقدس به دست فراموشي سپرده شده بود. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/perfect-human


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۵۶:۵۵ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)