bpdfkade bpdfkade .

bpdfkade

كتاب اصول فلسفه و روش رئاليسم مرتضي مطهري جلد 3

سايت پي دي اف كده كتاب اصول فلسفه و روش رئاليسم مرتضي مطهري جلد 3 دانلود PDF با 275 صفحه، براي شما آماده كرده است. يكي از آثار برجستهٔ فلسفي و متفكرانه در تاريخ فكر اسلامي مي‌باشد. در اين كتاب، مرتضي مطهري به بررسي اصول و مباني فلسفه‌اي و رئاليسم مي‌پردازد و روش‌هاي تفكر فلسفي را با تأكيد بر واقعيت و وجود واقعي مطرح مي‌كند. او از رئاليسم به عنوان يكي از مكتب‌هاي فلسفي مهم در تاريخ فكر غرب و اسلامي سخن مي‌گويد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/morteza-motahari-volume-3


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۲۵:۳۲ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب اصول فلسفه و روش رئاليسم مرتضي مطهري جلد 4

سايت پي دي اف كده كتاب اصول فلسفه و روش رئاليسم مرتضي مطهري جلد 4 دانلود PDF با 163 صفحه، براي شما آماده كرده است. يكي از آثار برجستهٔ فلسفي و متفكرانه در تاريخ فكر اسلامي مي‌باشد. در اين كتاب، مرتضي مطهري به بررسي اصول و مباني فلسفه‌اي و رئاليسم مي‌پردازد و روش‌هاي تفكر فلسفي را با تأكيد بر واقعيت و وجود واقعي مطرح مي‌كند. او از رئاليسم به عنوان يكي از مكتب‌هاي فلسفي مهم در تاريخ فكر غرب و اسلامي سخن مي‌گويد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/morteza-motaharis-philosoph


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۲۴:۲۵ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب درسنامه طب خواب مير فرهاد قلعه بندي

سايت پي دي اف كده كتاب درسنامه طب خواب مير فرهاد قلعه بندي دانلود PDF با 730 صفحه، براي شما آماده كرده است. كتاب درسنامه طب خواب تلاشي است در جهت فراهم آوردن يك منبع نظري درباره حيطه هاي متنوع طب خواب اين مجموعه از علوم پايه تا آزمايشگاه بالين و جامعه را در برمي گيرد. نويسندگان كتاب از علاقمندان و افراد صاحب نظر در حيطه تخصصي خود و طب خواب از روان پزشكي تا طب داخلي جراحي و…. را شامل ميشوند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/qalabandi-sleep-medicine-textbook


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۲۳:۱۸ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب ميراث اسلامي ايران دفتر سوم رسول جعفريان

سايت پي دي اف كده كتاب ميراث اسلامي ايران دفتر سوم رسول جعفريان دانلود PDF با 871 صفحه، براي شما آماده كرده است. سومين مجموعه ميراث اسلامي ايران را خدمت دوستداران فرهنگ اسلامي عرضه ميكنيم در اين، مجموعه سي عنوان رساله را ارائه كرده ايم كه عمدتاً به زبان فارسي و در چند مورد به زبان عربي است. برخي از عناوين نظير لغت نامه قرآني المحيط نه تنها از لحاظ نسخه نفاست دارد بلكه در مجموعه فرهنگ عظيم قرآني در ايران منحصر و بسيار ارجمند است. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/islamic-heritage-iran-third


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۲۲:۰۶ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب درآمدي بر روانشناسي دين فصل اول و دوم مسعود آذربايجاني

سايت پي دي اف كده كتاب درآمدي بر روانشناسي دين فصل اول و دوم مسعود آذربايجاني دانلود PDF با 730 صفحه، براي شما آماده كرده است. اين كتاب به عنوان كتاب درسي براي دانشجويان كارشناسي ارشد و دكتري در رشته هاي روانشناسي، الهيات و آموزش الهيات تهيه شده است. اميدواريم نه تنها براي جامعه دانشگاهي بلكه براي همه علاقمندان مفيد واقع شود. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/an-introduction-to-the-psychology-of-religion-in-the-first-and-second-chapters-of-azerbaijan


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۲۰:۵۱ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب اصول فلسفه و روش رئاليسم مرتضي مطهري جلد 5

سايت پي دي اف كده كتاب اصول فلسفه و روش رئاليسم مرتضي مطهري جلد 5 دانلود PDF با 224 صفحه، براي شما آماده كرده است. يكي از آثار برجستهٔ فلسفي و متفكرانه در تاريخ فكر اسلامي مي‌باشد. در اين كتاب، مرتضي مطهري به بررسي اصول و مباني فلسفه‌اي و رئاليسم مي‌پردازد و روش‌هاي تفكر فلسفي را با تأكيد بر واقعيت و وجود واقعي مطرح مي‌كند. او از رئاليسم به عنوان يكي از مكتب‌هاي فلسفي مهم در تاريخ فكر غرب و اسلامي سخن مي‌گويد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/mortezas-realism-philosophy


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۱۹:۳۴ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب راهنماي روان شناسي قرآن سارا عسگري

سايت پي دي اف كده كتاب راهنماي روان شناسي قرآن سارا عسگري دانلود PDF با 164 صفحه، براي شما آماده كرده است. تحقيق و آموزش در روان شناسي با رهيافت قراني در صورتي كه مورد نياز جامعه باشد به عنوان يك وظيفه كفايي تلقي مي شود و هر گاه به اندازه كافي به آن پرداخته شود افراد ديگر وظيفه اي نخواهند داشت. روان شناسي معاصر در چهارچوب اثبات گرايي و تجربه گرايي شكل گرفته است. در واقع تحت تاثير مباني انسان شناختي، معرفت شناختي هستي شناختي و روش شناختي اثبات گرايي است. در روان شناسي در رهيافت قرآني همه اين مباني بر اساس قرآن ميباشد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/a-guide-to-the-psychology-of-the-quran-asgari


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۱۸:۲۷ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب نقدي بر ماركسيسم مرتضي مطهري

سايت پي دي اف كده كتاب نقدي بر ماركسيسم مرتضي مطهري دانلود PDF با 345 صفحه، براي شما آماده كرده است. يكي از آثار مهم و تأثيرگذار او در زمينه فلسفه و علوم اجتماعي است. در اين كتاب، مرتضي مطهري به بررسي و نقد نظريات ماركسيستي مي‌پردازد. او در طول كتاب به تحليل مباني فلسفي و اقتصادي ماركسيسم، اصول تاريخي مادي، ديالكتيك ماركسيستي و نقدهاي خود به اين نظريه مي‌پردازد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/a-critical-book-on


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۱۷:۱۶ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب امامت و رهبري مرتضي مطهري

سايت پي دي اف كده كتاب امامت و رهبري مرتضي مطهري دانلود PDF با 171 صفحه، براي شما آماده كرده است. يكي از آثار مهم و تأثيرگذار در حوزهٔ علوم اسلامي است. در اين كتاب، آيت‌الله مطهري به موضوع امامت و رهبري از ديدگاه اسلامي مي‌پردازد و توجيه‌ها و اصول فقهي آن را بررسي مي‌كند. وي در اين اثر، به تبيين مفهوم امامت و ويژگي‌هاي امامان و رهبران اهل‌بيت پرداخته و به بحث در مورد عدالت و استقامت امامان تاكيد مي‌كند. همچنين، آيت‌الله مطهري به تبيين نقش امامت در حفظ و توسعهٔ دين و جامعه اسلامي مي‌پردازد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/imamate-and-leadership-of


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۱۶:۱۰ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب روان شناسي تيپ هاي شخصيتي نه گانه پروين دقيقيان

سايت پي دي اف كده كتاب روان شناسي تيپ هاي شخصيتي نه گانه پروين دقيقيان دانلود PDF با 730 صفحه، براي شما آماده كرده است. اين كتاب نتيجه ي پژوهش هاي علمي و عملي بسياري در مورد مسايل مربوط به خصلت هاي بشري است كه در طول صد سال گذشته مورد بررسي عميق تعداد كثيري از دانشمندان و روانشناسان بزرگ دنيا قرار گرفته است. شماي اينياگرام يكي از ارزشمندترين سيستمهاي موجود است كه به درستي و به طور بسيار منطقي و علمي ميتوان تيپ شخصيتي خود را با استفاده از آن شناسايي كرد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/the-psychology-of-the-nine-personality-types-of-dakhiyan


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۱۴:۴۱ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)