bpdfkade bpdfkade .

bpdfkade

كتاب ترجمه تفسير الميزان جلد بيستم سيد محمدحسين طباطبايي

سايت پي دي اف كده كتاب ترجمه تفسير الميزان جلد بيستم سيد محمدحسين طباطبايي دانلود PDF با 663 صفحه، براي شما آماده كرده است. سَأَلَ سائِلٌ بعَذابٍ واقِعٍ (1)لِلْكافِرينَ لَيْسَ لَهُ دافِعٌ (2) مِنَ اللَّهِ ذي الْمَعارِجِ (3)تَعْرُجُ الْمَالئِكَةُ وَ الرُّوحُ إِلَيْهِ فِي يَوْمٍ كانَ مِقْدارُهُ خَمْسينَ أَلْفَ سَنَةٍ (4) فَاصْبرْ صَبْراً جَمِيالً (5). با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/tafsir-al-mizan-20th


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۴۳:۲۷ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب نقدي بر قرائت رسمي از دين محمد مجتهد شبستري

سايت پي دي اف كده كتاب نقدي بر قرائت رسمي از دين محمد مجتهد شبستري دانلود PDF با 229 صفحه، براي شما آماده كرده است. قرائت رسمي از دين در جامعه ي ما دچار بحران است اين بحران، علل متعددي دارد و من دو علت عمدهي آن را در اينجا توضيح ميدهم. علت نخست، اصرار بر اين دعوي نامدلل و ناصواب است كه اسلام به عنوان يك، دين داراي آن چنان نظام هاي سياسي اقتصادي و حقوقي برآمده از علم فقه است كه در همه ي عصرها ميتوان با آنها زندگي كرد و خداوند از مسلمانان خواسته كه در همه ي عصرها با آن نظام ها زندگي كنند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/review-of-the-reading


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۴۲:۱۵ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب سيري در سيره نبوي مرتضي مطهري

سايت پي دي اف كده كتاب سيري در سيره نبوي مرتضي مطهري دانلود PDF با 269 صفحه، براي شما آماده كرده است. كتاب حاضر چاپ بيست و هفتم سال 1383 و داراي سه بخش است. بخش اول كه ديباچه نام گرفته است شامل دو مقاله تحت عنوانهاي “دعوتهاي سه بعدي” و “موج اسلامي” به قلم متفكر شهيد استاد مرتضي مطهري است. اين دو مقاله در اصل مقدمه هاي جلدهاي اول و دوم كتاب “محمد خاتم پيامبران” است و اين كتاب مجموعه مقالاتي از چند تن از نويسندگان اسلامي است كه در سال 1346 هجري شمسي برابر با 1387 هجري قمري به مناسبت آغاز پانزدهمين قرن بعثت از سوي موسسه حسينيه ارشاد منتشر گرديد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/satiety-prophetic-life-motahari


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۴۱:۰۲ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب زن و مسائل قضايي و سياسي مرتضي مطهري

سايت پي دي اف كده كتاب زن و مسائل قضايي و سياسي مرتضي مطهري دانلود PDF با 125 صفحه، براي شما آماده كرده است. كتاب حاضر چاپ اول مرداد 1391 است. در اين كتاب درباره زن و چهار مسئله شهادت، قضاوت، افتاء و سياست بحث شده و به سوالتي كه معمولا در اين موضوعات مطرح شده پاسخ داده شده است. مباحث اين كتاب همچون ساير آثار آن اسلام شناس شهيد از بياني روشن و روان و محتوايي متقن و غني برخوردار است و تا حدي بُعد فقهي شخصيت علمي آن – به تعبير امام خميني (ره) – متفكر و فيلسوف و فقيه عالي مقام را نشان ميدهد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/women-judicial-political-motahari


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۳۹:۲۸ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب وحي و نبوت مرتضي مطهري

سايت پي دي اف كده كتاب وحي و نبوت مرتضي مطهري دانلود PDF با 149 صفحه، براي شما آماده كرده است. كتاب حاضر جلد 3 از سري كتب مقدمه اي بر جهان بيني اسلامي و چاپ بيست و دوم سال 1385 است. اعتقاد به وحي و نبوت، از نوعي بينش درباره جهان و انسان ناشي ميشود، يعني اصل هدايت عامه در سراسر هستي. اصل هدايت عامه لازمه جهان بيني توحيدي اسلامي است؛ از اين رو اصل نبوت لازمه اين جهان بيني است. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/islamic-worldview3-revelation-prophecy-motahari


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۳۷:۵۵ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب كنش فرهنگي براي آزادي پائولو فريره

سايت پي دي اف كده كتاب كنش فرهنگي براي آزادي پائولو فريره دانلود PDF با 122 صفحه، براي شما آماده كرده است. كتاب كنش فرهنگي براي آزادي اثر پائولو فريره، فيلسوف و نظريه‌پرداز آموزشي برزيلي، يكي از مهم‌ترين آثار در زمينه‌ي آموزش و پرورش است. اين كتاب در سال ۱۹۷۰ منتشر شد و در آن، فريره نظريه‌ي خود را در مورد آموزش به عنوان يك عمل فرهنگي و سياسي براي آزادي انسان‌ها ارائه مي‌دهد. فريره معتقد است كه آموزش بايد به گونه‌اي باشد كه به افراد كمك كند تا واقعيت را به شكلي انتقادي ببينند و در آن مشاركت كنند. او آموزش سنتي را يك عمل ستمگرانه مي‌داند كه در آن، معلم‌ها به عنوان حاملان دانش، دانش‌آموزان را به عنوان اشياء بي‌فكر و منفعل آموزش مي‌دهند. در مقابل، آموزش انتقادي فريره، بر مشاركت فعال دانش‌آموزان در فرايند يادگيري تأكيد دارد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/paulo-freires-book-cultura


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۰۸:۰۴ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب حكمتها و اندرزها مرتضي مطهري

سايت پي دي اف كده كتاب حكمتها و اندرزها مرتضي مطهري دانلود PDF با 264 صفحه، براي شما آماده كرده است. يكي از علماي برجسته اسلامي و فيلسوفان معاصر ايران بود و به تفكرات اسلامي عميقي پرداخت. او نظراتي درباره آداب تعليم و تعلم در اسلام ارائه داد. او به تأكيد بر اهميت علم و دانش در اسلام پرداخت و تعليم و تعلم را به عنوان يكي از اركان مهم ديني دانست. به عقيده مطهري، علم و دانش بايد با تواضع و اخلاق دريافت و انتقال شوند. او تأكيد داشت كه در تعلم، بايد به تدريج و با تمركز بر روي تربيت اخلاقي و روحي دقت كرد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/the-wisdom-and-advice


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۰۶:۳۶ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب حج مرتضي مطهري

سايت پي دي اف كده كتاب حج مرتضي مطهري دانلود PDF با 141 صفحه، براي شما آماده كرده است. آيت‌الله مرتضي مطهري، يكي از علماي برجسته و فيلسوفان اسلامي ايران، به عنوان يكي از آثار بزرگ تاريخ فكر اسلامي شناخته مي‌شود. اين كتاب به بررسي موضوع حج از منظر اسلامي و توجيه‌هاي فلسفي و ديني پيرامون آن مي‌پردازد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/the-hajj-book-of


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۰۵:۲۲ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب جهاد مرتضي مطهري

سايت پي دي اف كده كتاب جهاد مرتضي مطهري دانلود PDF با 114 صفحه، براي شما آماده كرده است. يكي از علماي برجستهٔ اسلامي و فيلسوفان بزرگ ايراني، متني است كه به مفهوم جهاد در اسلام مي‌پردازد. در اين كتاب، آيت‌الله مطهري به بررسي مفاهيم و اهداف جهاد در اسلام مي‌پردازد و تفسيري عميق از جايگاه جهاد در عقايد و اعمال مسلمانان ارائه مي‌دهد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/jihad-morteza-motahari


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۰۳:۱۴ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب نظري به نظام اقتصادي اسلام مرتضي مطهري

سايت پي دي اف كده كتاب نظري به نظام اقتصادي اسلام مرتضي مطهري دانلود PDF با 242 صفحه، براي شما آماده كرده است. نظريات مرتضي مطهري درباره نظام اقتصادي اسلام به عنوان يكي از مهمترين جنبه‌هاي فكري او در حوزه اقتصاد مطرح شده‌اند. او از ديدگاه اسلامي به نظام اقتصادي پرداخته و تلاش كرده است تا اصول و ارزش‌هاي اسلامي را به عنوان راهنمايي براي اقتصاد ارائه دهد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/the-economic-system-of


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۰۱:۴۵ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)