bpdfkade bpdfkade .

bpdfkade

كتاب مهارت هاي فرزند پروري زهرا شهريور

سايت پي دي اف كده كتاب مهارت هاي فرزند پروري زهرا شهريور دانلود PDF با 48 صفحه، براي شما آماده كرده است. اين كتاب يك منبع ارزشمند در زمينه پرورش و تربيت فرزندان است. در اين كتاب، نويسنده به بررسي و تبيين مهارت‌ها، رويكردها و راه‌هاي مؤثر در فرزندپروري مي‌پردازد. اصول و راهنماهاي ارائه شده در اين كتاب به والدين كمك مي‌كند تا بهترين روش‌ها را براي برقراري ارتباط مثبت، تربيت موثر، و توسعه شخصيت سالم در فرزندان‌شان پيدا كنند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/shahrivars-parenting-skills


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۳۱:۰۸ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب استبداد بيست قرن از درس بيستم تيموتي اسنايدر

سايت پي دي اف كده كتاب استبداد بيست قرن از درس بيستم تيموتي اسنايدر دانلود PDF با 66 صفحه، براي شما آماده كرده است. تاريخ تكرار نميشود ولي درس ميدهد. پدران مؤسس مؤسسان قانون اساسي امريكا وقتي در مورد قانون اساسي اين كشور بحث مي كردند از تاريخي كه مي شناختند درس ميگرفتند، آن ها نگران فروپاشي جمهوري دموكراتيكي كه خيالش را در سر مي پروراندند به دموكراسي ها و جمهوري هاي كهني مي انديشيدند كه سقوط كرده و به امپراتوري و اليگارشي تغيير ماهيت داده بودند ميدانستند كه ارسطو هشدار ميداد كه نابرابري بي ثباتي مي آورد، و افلاطون بر اين باور بود كه عوام فريبان از آزادي بيان سوء استفاده ميكنند تا خود را بر سرير استبداد مستقر سازند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/tyranny


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۵۴:۵۳ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب سرگذشت 10 طنز پرداز اميرعباس حاتم زاده

سايت پي دي اف كده كتاب سرگذشت 10 طنز پرداز اميرعباس حاتم زاده دانلود PDF با 125 صفحه، براي شما آماده كرده است. يك اثر سرشار از طنز و شوخ‌طبعي است كه به صورت داستان‌هاي كوتاه، خلاقانه و جذاب، واقعيت‌هاي اجتماعي را به طرز طنزآميزي تجسم مي‌دهد. نويسنده در اين كتاب، با استفاده از سبك خودشخصي و طنز، به تجربيات اجتماعي، فرهنگي و روزمره‌ي افراد مختلف پرداخته و مخاطب را به خنده و تأمل در عين حال وادار مي‌سازد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/10-satirists-amir-abbas


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۵۲:۴۳ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب رضا شاه پهلوي از آلاشت تا ژوهانسبورگ نادر پيماني

سايت پي دي اف كده كتاب رضا شاه پهلوي از آلاشت تا ژوهانسبورگ نادر پيماني دانلود PDF با 227 صفحه، براي شما آماده كرده است. رضاشاه پهلوي در يك زمان بسيار حساس و بحراني زمام امور ايران را به دست گرفت بنابراين چه بخواهيم و چه نخواهيم او سازنده بخشي از تاريخ كشورمان است. تقريباً ۶۰ سال از زمان كناره گيري رضاشاه از سلطنت ميگذرد، در اين مدت مقالات و كتاب هاي زيادي در تعريف و تأئيد و يا تكذيب و تنقيد از او از طرف نويسندگان ايراني و غير ايراني نوشته و منتشر گرديده است امروز با در دست بودن چنين مداركي و مخصوصاً با انتشار اسناد محرمانه وزارت امور خارجه انگلستان و روسيه مربوط به دوران كسب قدرت و به دست گرفتن حكومت و سپس سلطنت رضاشاه ميتوان به حقايق و واقعيت هاي تاريخي پي برد و قضاوت نمود. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/from-alastair-to-johannesburg


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۵۰:۲۶ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب فرق الشيعه ابومحمد نوبختي

سايت پي دي اف كده كتاب فرق الشيعه ابومحمد نوبختي دانلود PDF با 104 صفحه، براي شما آماده كرده است. از روزي كه محمد – صلي الله عليه وآله را الله وفات داد، فرقه هاي امت از متشيعان و جز آنها در هر زماني و در حيات هر امامي و پس از درگذشت هر امامي برسر امامت به اختلاف افتادند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/farq-al-shia


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۴۸:۰۷ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب مفتخورهاي پر مدعا عزيزنسين

سايت پي دي اف كده كتاب مفتخورهاي پر مدعا عزيزنسين دانلود PDF با 209 صفحه، براي شما آماده كرده است. در زمان هاي قديم زير درياها توي يك غار بزرگ سنگي تعداد زيادي ماهي زندگي ميكردند. البته نه تنها در زمان هاي قديم بلكه امروزه هم ماهي ها زير سنگ ها در ته درياها زندگي مي كنند. صحبت ما درباره يك ماهي مخصوص است كه با همه فرق داشت. از نظر ريخت و اندام شبيه ماهي ها بود ولي از نظر اخلاق و رفتار با آنها كاملا تفاوت داشت. يك ماهي جوانمرد و عاقل بود. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/pretentious-braggarts


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۴۵:۵۳ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب تاريخ هردوت جلد دوم مرتضي ثاقب فر

سايت پي دي اف كده كتاب تاريخ هردوت جلد دوم مرتضي ثاقب فر دانلود PDF با 563 صفحه، براي شما آماده كرده است. ايرانياني كه داريوش به فرماندهي مگاباز در اروپا نهاده بود نخست پرينتي هاي ساكن هلسپونت را كه از پذيرش يوغ شاه خودداري مي ورزيدند سركوب كردند. اين پرينتي ها قبلاً نيز از پايوني ها ۲ به شدت ضربه خورده بودند. و داستان آن چنين است كه هاتف خداي پايوني هاي ساكن در كنار رود استروما [استرومون] آنان را برانگيخته بود كه به پرينتي ها حمله ور شوند. و گفته بود اگر پرينتي هاي جبهه آراسته در برابر ايشان فرياد زدند و نام آنان را بر زبان آوردند بايد به ايشان حمله كرد و در غير اين صورت نبايد از جاي خود تكان خورد و پايوني ها از اين هاتف اطاعت كردند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/history-of-hardut-second-volume


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۴۳:۳۰ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب جادوي ذهن خود درماني و شفابخشي بتي شاين

سايت پي دي اف كده كتاب جادوي ذهن خود درماني و شفابخشي بتي شاين دانلود PDF با 214 صفحه، براي شما آماده كرده است. در نظم – نظم مادي، نظم، ذهني نظم اخلاقي – چه آرامش چه قدرت و چه صرفه جويي وجود دارد؟ اينكه فرد بداند به كجا ميرود و چه ميخواهد نظم است راز داري و خوش قولي هم نظم است فراهم آوردن همه چيز براي آنكه فردي قادر شود تمام نيروهايش را بسيج كرده و به هدف هايش از هر نوع كه باشند برسد نيز نظم است. تلاشها و تنظيم وقت و وابسته هاي آن هم مربوط به دنياي نظم ميشود نظم معنايش سبكي و آرامش است آزادي دروني و تسلط آزاد بر خود است. نظم قدرت است. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/the-magic-of-the-mind


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۴۰:۱۱ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب دل تاريكي جوزف كنراد

سايت پي دي اف كده كتاب دل تاريكي جوزف كنراد دانلود PDF با 189 صفحه، براي شما آماده كرده است. نورتروپ فراي در تحليل، نقد آثار تخيلي را با توجه به قدرت عمل قهرمان به پنج مقوله تقسيم مي كند؛ به اين ترتيب: ۱- اگر قهرمان به لحاظ سنخي برتر از ديگر انسان ها و نيز برتر از محيط آنها باشد رب النوع است و داستان مربوط به وي اسطوره خواهد بود. چنين داستاني در ادبيات جاي مهمي دارد ولي علي القاعده از مقولات ادبي معمول بيرون است. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/heart-of-darkness


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۳۸:۱۸ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب زند و هومن يسن صادق هدايت

سايت پي دي اف كده كتاب زند و هومن يسن صادق هدايت دانلود PDF با 209 صفحه، براي شما آماده كرده است. كتابي كه زند و هومن يسن يا معمولا بهمن پشت خوانده ميشود شامل يك رشته حوادثي است راجع بآينده ملت و دين ايران كه اورمزد وقوع آنها را به زرتشت پيشگوئي ميكند. اين پيش آمدها، هر كدام در دوره مشخصي اتفاق مي – افتد، دوره ما قبل آخر كه هنگام تاخت و تاز و ديوان ژوليده وي از تخمه خشم و اهريمن نژادان چرمين كمر است، قسمت عمده متن كتاب را تشكيل ميدهد. در اين دوره زنگيان و آوارگان و فرومايگان سرزمين ايران را فرا گرفته همه چيز را ميسوزانند و ميآلايند و تباه ميكنند، تا آنجا كه روستاي بزرگ بشهر و شهر بزرگ بده و ده بزرگ بدودماني مبدل ميشود و از آن دودمان بزرگ چيزي جز مشت استخوان باز نمي ماند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/zand-and-homan-yesen


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۳۵:۵۶ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)