bpdfkade bpdfkade .

bpdfkade

كتاب رضا شاه از الشتر تا الاشت كيوان پهلوان

سايت پي دي اف كده كتاب رضا شاه از الشتر تا الاشت كيوان پهلوان دانلود PDF با 920 صفحه، براي شما آماده كرده است. به گمان نگارنده اثر پيش رو كه مربوط به زندگي رضاشاه، بنيانگذار سلسله زن پهلوي است، در برگيرنده زواياي تازه اي از حيات سياسي و اجتماعي اوست. ضمن اينكه تلاش نويسنده بر اين است تا نكات قابل ذكري از شخصيت و منش فردي و خانوادگي او را نيز به تصوير بكشد. امروز پس از فرو نشستن موجه اي ملتهب دو دهه پيش بايد بپذيريم كه اين شخصيت چه در قالب يك پادشاه چه قزاقي، مستبد در هر حال طي بيست سال حكومت، خود زمينه تغييرات نسبتاً وسيعي را در عرصه هاي مختلف سياسي، اجتماعي و اقتصادي ايجاد و قوانين و مباني جديدي را پي ريزي كرده است. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/from-elshtar-to-elasht


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۳۳:۱۰ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب راز پول درآوردن جو وايتلي

سايت پي دي اف كده كتاب راز پول درآوردن جو وايتلي دانلود PDF با 116 صفحه، براي شما آماده كرده است. اين كتاب يكي از كتاب‌هاي محبوب در زمينه توسعه شخصي و مديريت مالي است. اين كتاب به شيوه‌اي جذاب و عملي نكات و راهكارهايي را براي كسب و كارهاي كوچك و متوسط، ساختن درآمد پايدار و توسعه مهارت‌هاي كارآفريني مطرح مي‌كند. جو وايتلي، از تجربيات شخصي و موفقيت‌هاي خود به عنوان يك كارآفرين موفق، در اين كتاب به اشتراك‌گذاري راهنمايي‌ها، اصول و ايده‌هايي مي‌پردازد كه مي‌توانند به افراد كمك كنند تا در مسير كسب و كار و مديريت مالي خود به بهبود و پيشرفت برسند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/money-making-secret


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۳۰:۱۱ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب دستور زبان سينما بهرام ري پور

سايت پي دي اف كده كتاب دستور زبان سينما بهرام ري پور دانلود PDF با 118 صفحه، براي شما آماده كرده است. يكي از كتب مهم و ارزشمند در حوزهٔ سينما و تحليل فيلم است. اين كتاب به صورت جامع و كامل به تجزيه و تحليل عناصر زباني سينما پرداخته و به خواننده‌ها كمك مي‌كند تا ديدگاهي عميق‌تر نسبت به ساختارها، نمادها، و تكنيك‌هاي بصري و صوتي سينما پيدا كنند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/bahram-ray-cinema-grammar


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۲۷:۰۸ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب زمين شناسي جامع كنكور 1401 مهر و ماه

سايت پي دي اف كده كتاب زمين شناسي جامع كنكور 1401 مهر و ماه دانلود PDF با 208 صفحه، براي شما آماده كرده است. همزمان با تغيير نظام آموزشي كشور كتاب هاي درسي دچار تغييرات پايه اي و اساسي شدند اين كار با هدف كاربردي كردن محتواي كتاب و مشاركت بيشتر دانش آموزان در روند آموزش و يادگيري مطالب درسي انجام شده است. اين تغييرات در كتاب درسي زمين شناسي بسيار اساسي و بنيادين بود؛ به طوري كه علاوه بر تغييرات ساختار ،كتاب شاهد عناوين جديدي در محتواي اين كتاب هستيم. در ضمن در بعضي از فصل هاي كتاب نگاهي گذرا و مختصر به عناوين و موضوعات اصلي و مهم شده است كه بررسي آن ها نياز به موشكافي و زمان بيشتري دارد همچنين كم بودن ساعات تدريس براي اين درس (۲) زنگ در هفته اين مشكل را مضاعف كرده است به منظور برطرف كردن اين موارد وجود يك كتاب كمك آموزشي مناسب ميتواند به يادگيري بهتر مطالب كتاب درسي كمك زيادي به دانش آموز نمايد؛ به طوري كه از يك طرف بتواند دانش آموز را به مطالعه اين درس تشويق كند و از طرف ديگر دانش آموز بتواند علاوه بر آموزش مطالب از آنها در آزمون ها و امتحانات مختلف استفاده نمايد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/comprehensive-geology-exam


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۲۳:۱۳ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب طلايي حقوق سازمان هاي بين الملل مريم صفر پور

سايت پي دي اف كده كتاب طلايي حقوق سازمان هاي بين الملل مريم صفر پور دانلود PDF با 93 صفحه، براي شما آماده كرده است. گسترش روابط بين كشورها وجود نهادي براي مذاكرات را ايجاب ميكرد به گونه اي كه از نيمه قرن نوزدهم تمايل كشورها براي برقراري تجمعاتي جهت مذاكره و رسيدن به راه حل هاي مسالمت آميز بيشتر شد. كنفرانس هايي كه در جهت حل مشكلات منطقه اي يا بين المللي با حضور چند جانبه كشورها برقرار شد عبارتنداز: (صلح وستفالي – ۱۶۴۸م كنگره وين – ۱۸۱۵) يا كنسرت اروپا كه به عنوان نقطه عطفي در تشكيل سازمان هاي بين المللي و نحوه ي عملكرد آنها بود. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد. 

منبع: https://pdfkadee.com/laws-of-international/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۲۰:۳۰ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب نجار خود باشيد فريد ايماني

سايت پي دي اف كده كتاب نجار خود باشيد فريد ايماني دانلود PDF با 100 صفحه، براي شما آماده كرده است. يكي از محبوب‌ترين كتب توسعه شخصي و روانشناسي است كه به خوانندگان كمك مي‌كند تا بهترين نسخهٔ خودشان را كشف و شكوفا كنند. اين كتاب به طور جذاب و قابل فهمي دربارهٔ مفاهيمي چون رشد شخصي، اعتماد به نفس، اهداف، اراده، روابط انساني و تغييرات مثبت در زندگي صحبت مي‌كند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/your-carpenter-farid-imani/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۱۵:۵۱ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب من قاتل پسرتان هستم احمد دهقان

سايت پي دي اف كده كتاب من قاتل پسرتان هستم احمد دهقان دانلود PDF با 101 صفحه، براي شما آماده كرده است. صبح از در خانه داشتم ميرفتم بيرون كه پستچي با موتور گازي قراضه اش جلو پام ايستاد. اول نگاه به پلاك خانه كرد و بعد بدون اينكه حرفي بزند، نامه را داد دستم به اسم خودم بود پاكت را برگرداندم كه نشاني و اسم ننه مريم را ديدم. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/i-am-the-killer-of-your-son


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۲۰:۱۸ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب رازهاي خنوخ حسين توفيقي

سايت پي دي اف كده كتاب رازهاي خنوخ حسين توفيقي دانلود PDF با 108 صفحه، براي شما آماده كرده است. معراجنامه هاي اديان از جذابترين ادبيات جهان هستند. اين آثار آدمي را بر بال فرشتگان مي نشانند و در سپهر بي انتها و جهان مينوي به پرواز در مي آورند و جان و دل او را از درياي معرفت الهي سيراب ميكنند. داستان بديع معراج حضرت رسول صلي الله عليه و آله و توصيف عوالمي كه آن عزيز مشاهده كرد، پيوسته مورد توجه عالمان و عارفان بوده است؛ و چكامه سرايان و هنرمندان از آن الهام گرفته اند. كتاب رازهاي خنوخ در يهوديت، مكاشفه يوحنا در مسيحيت اردويراف نامه در آيين زردشت و معراج نامه هاي اسلام نيز به همين علت جاودانه شده اند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/the-secrets-of-enoch


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۱۸:۰۰ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب سنگفرش هر خيابان از طلاست كيم وو چونگ

سايت پي دي اف كده كتاب سنگفرش هر خيابان از طلاست كيم وو چونگ دانلود PDF با 277 صفحه، براي شما آماده كرده است. گفتگو با جوانان همواره براي من شادي آور بوده است، زيرا هميشه براي صميميت و نظرات بي آلايش آن ها ارزش قائلم و در عين حال دوست دارم در هر فرصتي كه بتوانم آنان را از تجربيات خود بهره مند سازم. اكنون به وضوح زماني را كه جوان بودم به ياد مي آورم. دوراني كه براي مشورت با افراد سالمند ارزش والائي قائل بودم و بخت آنرا داشتم كه از اندرزهاي خردمندانه آنان بهرمند شوم، پند آنان را به لوح سينه مي سپردم و بدين وسيله در كارهايم از آزمايش و خطاي بيش از حد پرهيز مي كردم. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/pavement-of-every-street


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۱۶:۴۲ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب تالكوت پارسونز پيتر هميلتون

سايت پي دي اف كده كتاب تالكوت پارسونز پيتر هميلتون دانلود PDF با 183 صفحه، براي شما آماده كرده است. انسان با نگاه به تحولات جامعه شناسي امريكايي در پنجاه سال گذشته بلافاصله تحت تأثير سهم تالكوت پارسونز در تحول نظريه جامعه شناختي (sociological theory) قرار ميگيرد در همان حال از آنجا كه جامعه شناسي آمريكايي در فرآيند تبديل تفكر جامعه شناختي به شيوه تفكري قابل فهم براي عموم، برخوردار از موضوع مسائل و روش شناسي مشخص، نقش رهبري داشته است. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد. 

منبع: https://pdfkadee.com/talcott-parsons


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۱۵:۵۲ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)