bpdfkade bpdfkade .

bpdfkade

كتاب تحليل بنيادي، تكنيكال يا ذهني ريحانه هاشم پور

سايت پي دي اف كده كتاب تحليل بنيادي، تكنيكال يا ذهني ريحانه هاشم پور دانلود PDF با 195 صفحه، براي شما آماده كرده است. كتاب حاضر يكي از بهترين كتب موجود در زمينه آموزش مهارت هاي روانشناختي لازم براي كسب سود مستمر در بازار بورس و فاركس است. اميد است با تلفيق اين مهارت ها و توانايي تحليل بازار به سودي مستمر و قابل اطمينان دست يابيد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/fundamental-technical-or-subjective-analysis


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۵۵:۲۰ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب تحليل تكنيكال در بازارهاي مالي جان مورفي

سايت پي دي اف كده كتاب تحليل تكنيكال در بازارهاي مالي جان مورفي دانلود PDF با 670 صفحه، براي شما آماده كرده است. قبل از شروع يك مطالعه از تكنيك هاي واقعي و ابزار مورد استفاده در تحليل تكنيكال، لازم است ابتدا تعريف كنيم كه تحليل تكنيكال چيست، براي بحث در مورد نظريه هاي فلسفي كه بر مبناي آن قرار دارد، تا برخي از انتقادات صريح بين تحليل تكنيكال و بنيادي را مورد بحث قرار مي دهد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/technicalanalysis-in-financialmarkets-murphy


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۵۴:۰۴ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب سيري در نهج البلاغه مرتضي مطهري

سايت پي دي اف كده كتاب سيري در نهج البلاغه مرتضي مطهري دانلود PDF با 319 صفحه، براي شما آماده كرده است. اين مجموعه نفيس و زيبا به نام “نهج البلاغه” كه اكنون در دست ماست و روزگار از كهنه كردن آن ناتوان است و گذشت زمان و ظهور افكار و انديشه هاي نوتر و روشنتر مرتبا بر ارزش آن افزوده است، متخبي از “خطبه ها” و “دعاها” و “وصايا” و “نامه ها” و “جمله هاي كوتاه” مولاي متقيان علي (ع) است كه بوسيله سيد شريف بزرگوار “رضي” (رضوان الله عليه) در حدود هزار سال پيش گردآوري شده است. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/satiety-in-nahjalbalagha-motahari


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۵۲:۵۷ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب اصول فقه، فقه مرتضي مطهري

سايت پي دي اف كده كتاب اصول فقه، فقه مرتضي مطهري دانلود PDF با 153 صفحه، براي شما آماده كرده است. كتاب حاضر چاپ بيست و چهارم سال 1380 و جلد سوم از سري كليات علوم اسلامي است. موضوع بحث ما در اين بخش كلياتي درباره “علم اصول” است. فقه و اصول دو علم به هم وابسته ميباشند. وابستگي آنها به يكديگر – چنانكه بعداً روشن خواهد شد – نظير وابستگي فلسفه و منطق است. علم اصول به منزله مقمه اي براي “علم فقه” است و لهذا آن را “اصول فقه” يعني “پايه ها” و “ريشه ها”ي فقه مينامند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/principles-of-jurisprudence-motahari


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۵۰:۵۸ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب فلسفه تاريخ جلد چهارم مرتضي مطهري

سايت پي دي اف كده كتاب فلسفه تاريخ جلد چهارم مرتضي مطهري دانلود PDF با 351 صفحه، براي شما آماده كرده است. حمد و سپاس خداي را كه توفيق انتشار جلد چهارم و آخرين مجلد از كتاب فلسفه تاريخ اثر استاد شهيد مطهري را نصيب ما نمود. در اين مجلد، فلسفه تاريخ از نظر قرآن مورد بحث قرار گرفته است. در واقع مجلدات قبلي به منزله مقدمه و اين جلد به منزله نتيجه است. طبعا در اين مجلد برخي از مطالب مجلدات قبلي با بيانهاي ديگر تكرار شده است. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/philosophy-of-history4-motahari


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۴۹:۴۳ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب فلسفه تاريخ جلد سوم مرتضي مطهري

سايت پي دي اف كده كتاب فلسفه تاريخ جلد سوم مرتضي مطهري دانلود PDF با 359 صفحه، براي شما آماده كرده است. كتاب حاضر جلد سوم مجموعه فلسفه تاريخ اثر شهيد آيت الله مطهري ميباشد. همانطور كه در جلدهاي قبلي گفته شد، اين كتاب حاصل درسهاي آن متفكر شهيد در سالهاي 1355 الي 1357 شمسي ميباشد كه بطور هفتگي در منزل ايشان و با حضور برخي شاگردان تشكيل ميشد. اين درسها به شكل يكطرفه نبوده بلكه گاهي يكي از حضار درباره بخشي از متن مورد بحث كنفرانس ميداده و گاهي نيز بحث به شكل گفت و گوي دو جانبه يا چند جانبه بوده است. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/philosophy-of-history3-motahari


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۴۸:۳۲ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب آينده انقلاب اسلامي ايران مرتضي مطهري

سايت پي دي اف كده كتاب آينده انقلاب اسلامي ايران مرتضي مطهري دانلود PDF با 333 صفحه، براي شما آماده كرده است. يكي از آثار مهم و تأثيرگذار در حوزه انديشه و انقلاب اسلامي ايران است. در اين كتاب، مطهري به تحليل مسائل مهم ايران پس از انقلاب اسلامي مي‌پردازد و تلاش مي‌كند تا آينده اين انقلاب را پيش بيني كند. او به بررسي مسائلي همچون نظام اسلامي، اقتصاد، فرهنگ، اجتماع و سياست خارجي ايران مي‌پردازد و تلاش مي‌كند تا ارتباط اين مسائل با اصول انقلاب و انديشه اسلامي را برقرار كند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/islamic-revolution-of-iran-2


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۳۰:۵۳ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب اصول فلسفه و روش رئاليسم مرتضي مطهري جلد 2

سايت پي دي اف كده كتاب اصول فلسفه و روش رئاليسم مرتضي مطهري جلد 2 دانلود PDF با 233 صفحه، براي شما آماده كرده است. يكي از آثار برجستهٔ فلسفي و متفكرانه در تاريخ فكر اسلامي مي‌باشد. در اين كتاب، مرتضي مطهري به بررسي اصول و مباني فلسفه‌اي و رئاليسم مي‌پردازد و روش‌هاي تفكر فلسفي را با تأكيد بر واقعيت و وجود واقعي مطرح مي‌كند. او از رئاليسم به عنوان يكي از مكتب‌هاي فلسفي مهم در تاريخ فكر غرب و اسلامي سخن مي‌گويد. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/morteza-motaharis-method


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۲۹:۴۲ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب روان شناسي دين فواد روحاني

سايت پي دي اف كده كتاب روان شناسي دين فواد روحاني دانلود PDF با 143 صفحه، براي شما آماده كرده است. اين كتاب كه از معروف ترين آثار كارل گوستاو يونگ، روان شناس و پزشك و فيلسوف سوئيسي است شامل سه سخنراني است كه در سال ۱۹۳۷ در دانشگاه پيل ۳ آمريكا ايراد گرديد و بعداً با اصلاحات و اضافات و تعليقاتي با عنوان روان شناسي و دين به چاپ رسيد. اما در لحن ساده و بيان گفت و گووار آن تغييري داده نشد و بنابراين ميتوان اين كتاب را از زمره آسان فهم ترين آثار يونگ شمرد كه در عين حال تا عمق پيچيده ترين عقايد او پيش مي رود و چكيده نظريات فلسفي او را به ساده ترين شكل عرضه ميكند. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/psychology-of-spiritual-religion


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۲۷:۵۳ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)

كتاب چطور به اينجا رسيدم فرزام حبيبي اصفهاني

سايت پي دي اف كده كتاب چطور به اينجا رسيدم فرزام حبيبي اصفهاني دانلود PDF با 395 صفحه، براي شما آماده كرده است.همه ي ما روزي در زندگي با رويدادهايي غير منتظره مواجه مي شويم. به مكان هايي مي رويم كه هرگز تمايل به رفتن به آنجا نداشتيم. با موانعي مواجه ميشويم كه انتظارشان را نداشتيم و عواطفي به سراغمان مي آيد كه تصور نمي كرديم آنها را احساس كنيم مقصدي را كه خود براي رسيدن برگزيده بوديم و به آن رسيده ايم نمي شناسيم. با سايت پي دي اف كده همراه باشيد.

منبع: https://pdfkadee.com/how-did-i-get-here-habibi-esfahani


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۲۶:۳۷ توسط:bpdfkade موضوع: نظرات (0)